niedziela, 20 listopada 2022

馃WYJA艢NIE艃 CZAS馃

Witam wszystkich w kolejnym po艣cie na naszym blogu Rozkwit Awatarii!

Zapewne wielu z Was zainteresowa艂a lub nawet zaniepokoi艂a do艣膰 d艂uga przerwa w stawianiu post贸w na naszego bloga. Dzisiejszy post wi臋c nie b臋dzie o stylizacjach na Awatarii lub nowo艣ciach zwi膮zanych z dramami lub minionym eventem, a zamieszczone b臋d膮 wyja艣nienia z mojej strony na temat zauwa偶alnej przerwy na naszym blogu. 

Teraz, gdy pisz臋 tego posta, przewija si臋 przez moj膮 g艂ow臋 wiele my艣li na temat tego, co tu napisa膰, jak wyt艂umaczy膰 Wam moj膮 przerw臋. My艣l臋, 偶e najlepiej zacz膮膰 od serca i wystawienia pewnego rachunku sumienia i przemy艣le艅. 

Gdy pojawi艂a si臋 idea za艂o偶enia nowego bloga oraz odnowienia popularno艣ci gry Awatarii, ucieszy艂em si臋, w ko艅cu zawsze jedynie czyta艂em blogi znanych tw贸rc贸w z Awatarii, sam tego jednak nie robi艂em. Gdy przysz艂a ta chwila, gdzie mog艂em spr贸bowa膰 swoich si艂 w blogowaniu, by艂em lekko zdenerwowany, czy sobie poradz臋, jak b臋d臋 przyj臋ty, czy spodobaj膮 si臋 Wam moje posty. Zadawa艂em nawet pytania Midorme ze wzgl臋du na to, 偶e jest w tej bran偶y do艣wiadczona, czy dobrze pisz臋, czy jestem w stanie zaciekawi膰 czytelnik贸w i ich przyci膮gn膮膰. Poszed艂 pierwszy post - powitalny, co chwil臋 sprawdza艂em statystyki bloga, czy s膮 zamieszczone komentarze, reakcje. Z ka偶d膮 dodan膮 reakcj膮 pod moim postem nuci艂em w my艣lach piosenk臋 Lady Gagi pt. "Paparazzi" (dok艂adniej: I'm your biggest fan, I'll follow you until you love me). Ekscytacja ta by艂a z pewno艣ci膮 spowodowana w du偶ej mierze ch臋ci膮 odnalezienia si臋 w nowym 艣rodowisku, jak i obaw膮 przed krytyk膮, jako osoba, kt贸ra zaczyna przygod臋 z pisaniem. Na pocz膮tku bloga wype艂nia艂a mnie wielka motywacja, samospe艂nienie, jak i mobilizacja i ch臋膰 pisania kolejnych post贸w. Wszystko to jednak zacz臋艂o zmierza膰 ku kresowi... Wraz ze zwi臋kszon膮 presj膮 w szkole ze wzgl臋du na nauk臋, ch臋ci zacz臋艂y mnie odchodzi膰 - c贸偶 si臋 dziwi膰, du偶o nauki nie sprzyja wolnemu czasu. Pisa艂em coraz mniej jak mo偶na zauwa偶y膰. Oczywi艣cie sytuacja ta ma te偶 dobre strony, ze wzgl臋du na t膮 przerw臋 od bloga, odkry艂em na nowo moj膮 mi艂o艣膰 i pasj臋 do 艣piewu i muzyki, zacz膮艂em i zaczynam powoli wdra偶a膰 si臋 w jej 艣wiat - odk膮d pami臋tam moim marzeniem by艂o zosta膰 piosenkarzem. Wr贸膰my jednak do tematu. W moim odczuciu na Awatarii zacz臋艂o zn贸w robi膰 si臋 nudno, z przerw膮 na event. Ze wzgl臋du na to nie mia艂em ju偶 nawet ch臋ci do pisania o Awatarii, jednak do blogowania ta ch臋膰 wci膮偶 zosta艂a. Pewnego dnia napisa艂em do Midorme w tej sprawie. Zaproponowa艂em jej pewn膮 koncepcj臋. Ot贸偶, skoro Awataria zacz臋艂a mnie nudzi膰, a pisanie o niej wypala膰, to m贸g艂bym zacz膮膰 now膮 seri臋 z inn膮 gr膮, cho膰by z The Sims 4. Doskonale wiem, 偶e blog ten, jak sama nazwa wskazuje, jest o Awatarii, jednak偶e mo偶e warto zmieni膰 cz臋艣ciowo horyzonty i kierunek dzia艂ania? 

Moj膮 propozycj膮 wi臋c jest to, bym od swojej strony zmieni艂 kierunek dzia艂ania. Na blogu pojawia艂y by si臋 z mojej strony posty, dotycz膮ce Sims贸w, jednak nie zwyk艂e rozgrywki, "vlogi", a mo偶e opowie艣ci...? Kto wie? Opr贸cz tego, r贸wnie偶 my艣la艂em nad stworzeniem na blogu strefy wolnych my艣li. W postach braliby艣my na celownik, przypu艣膰my dany program telewizyjny, lub piosenk臋 danego artysty i analizowali go. Oczywi艣cie musz臋 tu zaznaczy膰 i偶 posty nie pojawia艂yby si臋 tak cz臋sto, tj. par臋 razy na tydzie艅, a raz na tydzie艅 lub na dwa tygodnie. Wracaj膮c do propozycji, w du偶ej mierze zale偶y to od Was, czy spodoba艂aby si臋 Wam owa koncepcja, gdy偶 to Wasz g艂os jest najwa偶niejszy, to wy czytacie tego bloga i wy powinni艣cie by膰 zadowoleni z niego w du偶ej mierze. Jak m贸wi s艂ynne: przys艂owie pan ka偶e, s艂uga musi.

Zostawiam Was zatem z namys艂em nad ow膮 ofert膮. Bardzo mile widziane s膮 komentarze na ten temat pod tym postem.

Na koniec chcia艂bym bardzo gor膮co Was przeprosi膰 za tak d艂ug膮 przerw臋, kt贸r膮 pozwoli艂em sobie zrobi膰. Przepraszam, 偶e tak d艂ugo nie wyja艣nia艂em Wam niczego. Licz臋 na zrozumienie i wsp贸艂prac臋. Pragn膮艂bym, ju偶 na pewno, na sam koniec zaznaczy膰, i偶 to nie jest koniec mojej historii pisania na tym blogu, a by膰 mo偶e pocz膮tek...? 

Zatem pozdrawiam Was bardzo serdecznie, widzimy si臋 w nast臋pnym po艣cie, by膰 mo偶e z nowej serii?


⁓Cytat dnia⁓


Juliusz S艂owacki - "Hymn"


Smutno mi, Bo偶e! Dla mnie na zachodzie
Rozla艂e艣 t臋cz臋 blask贸w promienist膮;
Przede mn膮 gasisz w lazurowej wodzie
Gwiazd臋 ognist膮…

5

Cho膰 mi tak niebo Ty z艂ocisz i morze,
Smutno mi, Bo偶e!
Jak puste k艂osy z podniesion膮 g艂ow膮,
Stoj臋 rozkoszy pr贸偶en i dosytu…
Dla obcych ludzi mam twarz jednakow膮,

10

Cisz臋 b艂臋kitu.
Ale przed Tob膮 g艂膮b serca otworz臋:
Smutno mi, Bo偶e!
Dziecko, Matka, Przemijanie, S艂o艅ce
Jako na matki odej艣cie si臋 偶ali
Ma艂a dziecina, tak ja p艂aczu bliski,

15

Patrz膮c na s艂o艅ce, co mi rzuca z fali
Ostatnie b艂yski,
Cho膰 wiem, 偶e jutro b艂y艣nie nowe zorze,
Smutno mi, Bo偶e! 
Pielgrzym
Dzisiaj na wielkiem morzu ob艂膮kany,

20

Sto mil od brzegu i sto mil przed brzegiem,
Widzia艂em lotne w powietrzu bociany
D艂ugim szeregiem.
呕em je zna艂 kiedy艣 na polskim ugorze,
Smutno mi, Bo偶e!

25

呕em cz臋sto duma艂 nad mogi艂膮 ludzi,
呕em nie zna艂 prawie rodzinnego domu,
呕em by艂 jak pielgrzym, co si臋 w drodze trudzi
Przy blaskach gromu,
Gr贸b
呕e nie wiem, gdzie si臋 w mogi艂臋 po艂o偶臋,

30

Smutno mi, Bo偶e! 
Ty b臋dziesz widzia艂 moje bia艂e ko艣ci,
W stra偶 nieoddane kolumnowym czo艂om;
Alem jest jako cz艂owiek, co zazdro艣ci
Mogi艂… popio艂om.

35

Wi臋c, 偶e nieznane gotujesz mi 艂o偶e,
Smutno mi, Bo偶e! 
Dziecko, Modlitwa
Kazano w kraju niewinnej dziecinie
Modli膰 si臋 za mnie co dzie艅; a ja przecie
Wiem, 偶e m贸j okr臋t nie do kraju p艂ynie,

40

P艂yn膮c po 艣wiecie.
Wi臋c, 偶e modlitwa dziecka nic nie mo偶e,
Smutno mi, Bo偶e!
Przemijanie
Na t臋cz臋 blask贸w, kt贸r膮 tak ogromnie
Anieli twoi w niebie rozpostarli,

45

Nowi gdzie艣 ludzie w sto lat b臋d膮 po mnie
Patrz膮cy — marli.
Nim si臋 przed moj膮 nico艣ci膮 ukorz臋,
Smutno mi, Bo偶e! 



4 komentarze:

  1. plis historyjki z simsow 3/4!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsu艅
  2. Uwa偶am, 偶e simsy by艂yby super pomys艂em :D Mo偶e jakie艣 r贸偶ne stylizacje sim贸w / domk贸w, ciekawostki o grze? historyjki czy jakie艣 konkursy z najciekawszym wygl膮dem sim贸w? (bez mod贸w lepsze wyzwanie :D)
    Ciekawe te偶 mo偶e by艂oby po艂膮czenie awatari膮 z simsami = np stworzy膰 jaki艣 graczy kt贸rzy si臋 zg艂osz膮 w simsach? brzmi interesuj膮co!
    Quizy by艂yby mo偶e te偶 fajne ale nie mam za bardzo pomys艂u na to, mo偶e wy by艣cie co艣 z tego wymy艣lili
    呕ycz臋 powodzenia i super, 偶e si臋 nie poddajecie :))) Wielu na waszym miejscu by ju偶 zamkn臋艂o blog

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dzi臋kujemy za mi艂e s艂owa i propozycje! <3

      Usu艅