niedziela, 4 grudnia 2022

🎄❄VLOGMAS❄🎄#1

 ❄Witam wszystkich bardzo serdecznie w ten zimowy, grudniowy dzień - jednak bez śniegu - w pierwszym vlogmasie na naszym blogu!

Chciałbym Was powiadomić o tym, iż na naszym blogu będą się pojawiały vlogmasy (wyjaśniam, vlogi, które powinny pojawiać się codziennie aż do Świąt, jednak wiecie jaki klimat :D) - jednak nie będą one codzienne, a mniej regularne. Jak wspominałem w poprzednim poście, ja i Midorme mamy obecnie ciężki czas pod względem znalezienia czasu - nauka... Ale nie chcemy Was zostawić bez żadnej lektury, tym bardziej w zimowe, grudniowe dni. Więc, posty będą pojawiały się w mniej regularny czas -najczęściej będziecie się mogli ich spodziewać w weekendy.  JESZCZE JEDNA WAŻNA INFORMACJA O VLOGMASACH! - VLOGMASY BĘDĄ ZAWIERAŁY INFORMACJE NA TEMAT NASZEGO DNIA - TO JEST CO ZROBILIŚMY ITP - po prostu nasz dzień.

Dziś jest niedziela (04.12.2022), ostatni dzień weekendu... No dobra, nie będę szlochał nad tym. Więc jeszcze raz, jest niedziela. Wstałem jak co dzień rano i się okazało, że jest - szaro. Tak, szaro, nic bardziej mylnego. Szczerze to przyspało mi się lekko, bo wstałem o 10:00, co mi się rzadko zdarza - ale zdarza. A więc po długim namyśle wstałem i przypomniało mi się wielce, że jestem blogerem, szczerze powiedziawszy, tak jakoś dziwnie wróciła mi duża chęć do pisania i o dziwo grania w Awatarię - narodziła się również pewna idea z tym związana. Dobrze, wstałem z łóżka - jest sukces, dalej zacząłem się po prostu ogarniać i myśleć o śniadaniu. Ah tak! Oprócz blogowania, śpiewania, kucharzenie też mnie jakoś interesuje - a więc zrobiłem wczoraj torta. Jak? Po co? No więc, kupiłem w dino biszkopty/spody, jak kto woli, do tortów plus kremy, które trzeba rozrobić z mlekiem i et voila - zawodnik na miarę MasterChefa. Prócz tego, udekorowałem ciasto rurkami z kremem - wszystko wyglądało git, dopóki nie postanowiłem zrobić dripa - ale, czy to ważne? Zamiast dyskutowania o moim talencie/beztalenciu w kucharzeniu pogadajmy o czymś innym. Podszedłem do lodówki - mój ulubiony i jedyny sport, jaki uprawiam - otworzyłem ją i moim oczom ukazał się TORT - wziąłem go - swoją drogą to nawet świąteczny, a bardziej zimowy miał wygląd. Dalej, kawkę - wiecie, smacznej kawusi ... no. Preferuję jednak mleko z kawą, niż kawę z mlekiem.

☃Okej, usiadłem do pisania po raz kolejny. Tamto, co napisałem, przerwałem ponieważ miałem szykować się do Kościoła. Gdy z Niego wróciłem, wiadomo, zjadłem niedzielny obiad z Rodzicami, a następnie poszedłem ćwiczyć śpiew w domowym zaciszu. Moje ćwiczenia póki co polegają na śpiewaniu różnych utworów wraz z podkładem, przy czym zwracam szczególną uwagę na dźwięki (by śpiewać równo z nimi), by to kontrolować nagrywam swoje covery, po czym je odsłuchuję. Podczas takich ćwiczeń, śpiewam utwory, które są moimi ulubionymi - uważam, że jaka by to nie była pasja i zainteresowanie, należy ćwiczyć ją z funem, nie z przymusu. Sam, szczerze powiedziawszy, zmagałem się z ćwiczeniem na przymus, a może dokładniej, z ćwiczeniem bez żadnego zadowolenia. Kiedy ćwiczyłem, zawsze przeżywałem stres, czy mi wyszło, czy wyciągnąłem dany dźwięk, czy równo zaśpiewałem...ah.☃

☃Dobrze, a więc po śpiewaniu postanowiłem wziąć się lekko za naukę do olimpiady, a bardziej powtarzanie wiadomości. Biorę udział w tegorocznej edycji olimpiady z wiedzy o UE - etap szkolny jest już 6 grudnia... stresuję się, choć wiem, że stres sięgnie zenitu, gdy będę 5 minut przed pisaniem. Miejmy nadzieję, że wszystko pójdzie dobrze. Jednak przestanę zanudzać Wam o olimpiadzie - jakby, kto pytał? PS. I tak dam Wam znać jak mi poszło.☃

☃❄POGAWENDKA❄☃

☃Myślę, że ważnym, a tym bardziej w dzisiejszych czasach, aspektem jest rozmowa. Mimo, że nie mogę z każdym z Was pogadać na żywo, to chciałbym choć w takiej formie zapytać co tam u Was, jak Wam minął dzień, czy też samemu wygadać się z niektórych kwestii. Dlatego też w następnych vlogmasach, czy innych postach będę pozostawiał kawałek miejsca w poście na to, by właśnie móc nawiązać z Wami choć platoniczną pogawędkę poprzez komentarze.☃

☃To wszystko, co chciałem Wam przedstawić w dzisiejszym poście. Mam nadzieję, że zaproponowana przez nas idea vlogmasów Wam się spodobała i odbierzecie ją ciepło. Na dziś to tyle, życzę Wam wspaniałego czasu w oczekiwaniu na Święta Bożego Narodzenia. Widzimy się w następnym vlogmasie (być może pojawi się nowa rzecz, być może będzie on w weekend?).☃


☃Pozdrowienia od blogerów: Leszka i Emilki☃







6 komentarzy:

  1. Łał, super pomysł!! Co do ciast, może podzielisz się swoimi wypiekami? (zdjęcia) :D Chętnie zobaczymy a może nawet podkradniemy przepis B) pozdrawiam i czekam na kolejne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Jeżeli chodzi o ciasta, to dużej filozofii tu nie ma hah. Owszem, jak zrobię ciasto, które wymaga jakiegokolwiek wysiłku, to pewnie że i przepis wleci. Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Powodzenia z olimpiadą, uwielbiam wasz blog :)

    OdpowiedzUsuń
  3. GRATULUJEMY !!!

    OdpowiedzUsuń